Social Icons

facebook

niedziela, 15 września 2013

Energetyczna kawa!



Przeglądałam dziś książkę Stefanii Korżawskiej w poszukiwaniu przepisu na kawę, która dodaje energii. Myślę, że w okresie jesiennym taki zastrzyk energii może nam się przydać. Moja mama i babcia ją piją, gdy brakuje im trochę sił do działania :) Ja jeszcze nie przechodziłam kryzysu formy, ale jak patrzę za okno, to wydaje mi się, że potrzebne będzie mi coś na wzmocnienie. Warto jeszcze dodać, że taka naturalna kawa rozgrzewa organizm, wzmocnia nerki i jelito grube. Co najważniejsze nie powoduje pobudzenia nerwowego, niepokoju serca oraz nie wypłukuje magnezu ani  witaminy B.
 
Przepis:
Do metalowego rondelka wsypujemy 2 łyżeczki kawy naturalnej zmielonej, 1 łyżeczkę zmielonego kminku, 0,5 łyżeczki cynamonu oraz szczyptę kardamonu. Następnie wlewamy 1,5 szklanki wody, dodajemy 1 łyżeczkę miodu i wszystkie składniki gotujemy minimum 2 minuty. Gdy kawa jest już gotowa  należy ją  przecedzić i wypić ciepłą :)

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz