Social Icons

facebook

czwartek, 15 sierpnia 2013

Wspaniałe właściwości siemienia lnianego


Chcę się z Wami podzielić moim doświadczeniem , którego bohaterem jest siemię lniane.
Jestem pewna, że każdy poznał już jego wielorakie działanie. Możemy stosować go wewnętrznie i zewnętrznie. Nasiona lnu bogate są w witaminę F, witaminy z grupy B, błonnik, wielonienasycone kwasy tłuszczowe oraz wapń, magnez, cynk i żelazo.
Ponieważ od kilku lat dokucza mi, z różną intensywnością trądzik różowaty, próbowałam różnych środków, aby złagodzić ten dokuczliwy stan. I dopiero  zastosowanie zawiesiny powstałej z zaparzania mielonego siemienia lnianego dało mojej cerze ukojenie. Myję nim twarz rano i wieczorem ( nie używam mydła ). Po kilku miesiącach stosowania skóra na twarzy ( mam suchą cerę ) stała się bardziej elastyczna i rozjaśniona. Ponadto zauważyłam, że od czasu kiedy przemywam siemieniem lnianym okolice oczu nie muszę używać kremu pod oczy, bo skóra w tym miejscu jest elastyczna. POLECAM!


Maria

3 komentarze:

  1. Cenna porada.Myślę , że skorzystam . Uwielbiam wszystko co naturalne.Natura leczy ,upiększa .Zapomniane ,traktowane po macoszemu ziołolecznictwo wraca całe szczęscie do łask .Powrót do dawnych czasów ,dawnych receptur ...hmm to jest to
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Natura ma nam bardzo wiele do zaoferowania, trzeba tylko umieć to dostrzec :). Warto stosować naturalne, zdrowe kosmetyki! Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Staram się dosyć sporo go stosować u siebie:) Świetna rzecz musze przyznać:)
    https://kazaro.pl/k/60/barber-shop

    OdpowiedzUsuń