Social Icons

facebook

niedziela, 4 sierpnia 2013

Mycie twarzy

Mleczko do demakijażu : rumianek + mleko
Na jednym z blogów znalazłam bardzo ciekawy przepis na mleczko do demakijażu. Polecane jest dla cery suchej. Pierwszy raz gdy je zrobiłam miałam pewne obawy, bo pamiętałam z czasów jak byłam nastolatką, że rumianek mnie uczulał. Niestety nie miałam w domu bzu, z którego robi się mleczko do mojej cery ( tłustej), więc zaryzykowałam, tym bardziej, że nie zaopatrzyłam się w sklepie w żadne mleczko do demakijażu. Okazało się, że uczulenie na rumianek minęło z wiekiem;). Rumianek kojąco wpływa na skórę twarzy, a połączony z mlekiem zmywa cały makijaż. Zdecydowanie polecam!


Przepis: Mieszamy ze sobą 2 łyżki mleka i 2 łyżki naparu z rumianku. Dla osób z tłustą cerą zamiast rumianku napar z czarnego bzu. Waciki zanurzamy w roztworze i przemywamy nimi twarz. Mleczko usuwa zanieczyszczenia, które nagromadziły się podczas całego dnia + ma właściwości nawilżające i kojące. Jeśli chodzi o proporcje, to dla mnie zdecydowanie wystarcza 1 łyżka mleka i 1 łyżka rumianku, ale to trzeba samemu wypróbować. Proporcje zależą od tego, ile ma się makijażu na twarzy :)
 Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz