Social Icons

facebook

wtorek, 17 czerwca 2014

Peeling do stóp z sody oczyszczonej


Ostatnio wpadł mi w ręce a właściwie w oczy ;), artykuł na stronie:  http://dziecisawazne.pl/o zastosowaniu sody oczyszczonej. W domu zawsze mam zapas sody. Z mamą zaczęłyśmy ją stosować jako składnik w kosmetykach. Pisałyśmy o dezodorancie, który można zrobić w domu i który właśnie w swoim składzie ma sodę oczyszczoną. Bardzo prosty jest również sposób na odświeżacz powietrza z sodą i olejkiem eterycznym. Soda oczyszczona ma bardzo szerokie zastosowanie :).



Peeling do stóp

Wystarczy połowa saszetki sody oczyszczonej kilka kropli olejku eterycznego ( ja zastosowałam olejek o zapachu trawy cytrynowej) i trochę wody. Powstałą pastę wmasowujemy w stopy i następnie pozostawiamy na kilka minut. Następnie spłukujemy. Polecam przed spaniem posmarować sobie stopy masłem shea.

Spokojnej nocy,

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz