Social Icons

facebook

wtorek, 15 października 2013

Odświeżacz powietrza

Właśnie poczułam wielką ochotę, aby znaleźć się bliżej natury, więc spryskałam pokój odświeżaczem powietrza, który sobie zmajstrowałam w czasie wakacji (oczywiście zainspirowana moją ulubioną panią od ziół - Stefanią Korżawską :)). Ten przyjemy zapach sprawił, że wyobraziłam sobie piękną polanę, gdzie z każdego miejsca czuć zapach dzikiej róży i nieziemski zapach bzu :)

Przepis: Do ciemnej butelki wrzucamy kwiatki bzu, płatki róży, dodajemy miętę ogrodową i melisę. Następnie wlewamy pół litra wódki i odstawiamy na kilka dni, pamiętając o tym, że należy buteleczkę codziennie wstrząsnąć. Ja trzymam mój odświeżacz w specjalnej ciemnej buteleczce, którą sobie zamówiłam :) Jeśli chodzi o proporcje to powinno się wlać do butelki pół szklanki wody (ja używam wodę destylowaną) i 2-3 łyżki nalewki, ale ja robię to na oko ;)


Życzę Wam przyjemnego wieczoru :)
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz