Social Icons

facebook

środa, 23 lipca 2014

Odświeżająca mgiełka na lato

Zrobiłam niedawno bardzo przyjemną w użyciu i zapachu mgiełkę. Przepis znalazłam w internecie i postanowiłam go sprawdzić, zwłaszcza, że upały są nieznośne. Czego użyłam? Już podaję:
50 ml naparu z 1 łyżeczki zielonej herbaty
2 krople oleju( ja użyłam kokosowego frakcjonowanego, ale może być np. migdałowy, z pestek moreli- ważne, żeby nie był to olej ciężki)
2-3 krople gliceryny roślinnej
3 krople lawendowego olejku eterycznego

Kiedy herbata ostygnie, należy ją przecedzić i dodać resztę składników. Wszystko zamieszać i przelać do butelki z atomizerem. Mgiełkę należy trzymać w lodówce. Dobrze jest zrobić ją w małych ilościach, bo nie jest konserwowana. Proponuję zużyć ją w ciągu 3-4 dni. Możemy odświeżyć nią twarz, ciało i włosy. Przed użyciem dobrze jest ją wstrząsnąć. Naprawdę daje wspaniałe uczucie świeżości.

Maria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz